Praca

Dostępne oferty pracy

Rzeszów- Specjalista ds. instalacji systemów alarmowych

Wymagania:

-wykształcenie kierunkowe średnie techniczne elektroniczne ( mile widziane wyższe ) lub pokrewne;

-wiedza z zakresu instalacji SSWiN, CCTV;

-doświadczenie w instalacji systemów alarmowych, telewizji przemysłowej, kontroli dostępu;

-doświadczenie w projektowaniu i wykonywaniu systemów zabezpieczeń technicznych;

-umiejętność tworzenia kosztorysów;

-prawo jazdy kat. B;

-dyspozycyjność;

-minimum 2 lata doświadczenia na ww. lub podobnym stanowisku.

Zakres obowiązków:

-projektowanie i montaż systemów zabezpieczeń technicznych;

-tworzenie kosztorysów.

Oferujemy:

-zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;

-wynagrodzenie 3000 zł brutto + premia;

-możliwość uczestnictwa w kursach i szkoleniach branżowych;

-możliwość dofinansowania kształcenia i dojazdów do pracy.

P. W. KARABELA Sp. z o.o. Przedstawicielstwo Rzeszów ul. Langiewicza 29 jest firmą specjalizującą się w świadczeniu usług ochrony mienia, instalacji systemów zabezpieczeń technicznych oraz usług porządkowych.

Zainteresowane osoby prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem: 17 86-13-705; przesłanie dokumentów aplikacyjnych na adres: rzeszow@karabela.com.pl lub kontakt osobisty: ul. Langiewicza 29, 35-021 Rzeszów.

Nie będą rozpatrywane CV bez umieszczenia klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych.

Klauzula zgody: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „KARABELA” Sp. z o.o. Tarnobrzeg dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) dalej RODO”.